Давайте посміємося) весільний флешмоб про косяки) додавайте фотки і розповіді! запис користувача

2. Яким чином я примудрилася втратити взуття, яку купувала на весілля. У підсумку все весілля я проходила в яскраво-блакитних кроксах))))

3. Ми з чоловіком заздалегідь забронювали місце в ресторані (в західне час) і викликали таксі. Коли ми вийшли з номера, побачили, як таксі їде з кимось іншим. Ми не засмутилися, бо за часом було ще 15 хвилин запасу і вирішили, що воно за нами повернеться. але немає) Так як це було єдине таксі на острові, нам нічого не залишалося, як просто піти в ресторан при готелі. Прикро було дуже.

У нас накосячілі тамада. При чому конкретно. Вона не захотіла обговорювати зі мною сценарій весілля! Мовляв, сюрприз вам буде. Вона ж свекруха моя будущая.как я можу підступу чекати. Дуже багато потрібних моментів взагалі не було. Наприклад - танець нареченої з батьком. Про інші косяки промовчу. Неприємно згадувати. Висновок - не довіряти тамаді на всі 100%. Косяк номер два допустила сестра нареченого. Сама зголосилася бути фотографом. Ну я теж довірилася людині. А щря. Вона таке нафотала. І стиснув фотки до розміру 480х640.то є мені їх потім ніяк не обрізати ні обробити було. Висновок - наймати нормальних фотографів треба. Ось і все) а в іншому все було нормально.

у мене було так.

вранці подруги не змогли зашнурувати плаття, спадало конкретно. в результаті зашнурувати дещо як, але доводилося весь час підтягувати на грудях вгору.

далі поїхали вінчатися. там долго.на цей випадок взяла з собою балетки (тк з ранку викуп в музеї був, потім загс, потім фотозйомки). одягла балетки, стою все непогано. і тут треба йти тримаючи за руку священика по колу, в другій руці свічка. йти не можу, плаття падає, і в подолі зовсім плутатися початку без каблуків, ще дліньше. але ззаду йдуть свідки (тримають корони над головою). свідельніца здогадалася підняти другою рукою мені поділ. тільки треба його було брати за середину в районі попи і підняти злегка, а вона за самий низ і підняла. я ростом 157, вона 175. в результаті спідниця задрала так, що всю дупу видно. гості кажуть, але тихо (голосно не зручно) свідок від хвилювання або від того що втомилася (корона важка чого варто, та й з ранку у неї багато всього вже було) не чують. добре ходили недовго, 3 кола пройшли і встали.

ну і в кінці після ресторан ми пішли в готель (додому не хотілося) готель навпроти ресторану, будинок недалеко. і ось зайшли, розташувалися і тут дивлюся, а у мене ці дні почалися. давай дзвонити дівчатам, щоб привезли тампони і одяг на наступний день. і ось прийшла подруга, п'яна вхлам. ломилася пів ночі, її в готель до нас не пускали, думали напилася і приперлася без запрошення. добре потім я здогадалася вниз спуститися і побачила як вона лається з адміністратором).

поки її чекала, розмовляла з подругою чоловік п'є в номері (на весіллі не пив особливо, але тут чи то від втоми, чи то від нервового напруження подразвезло). приходжу а він не помітив що у нас джакузі набиралася і вода через край ллється, у ванній вже затопило вище ніж по щиколотку і весь килим мокрий в номері. в результаті джакузі не знадобилася тк почалися дні такі, набридло це все. стали пити шампанське і витягувати шпильки з мого волосся. півночі промучалісь.брачной ночі не захотіли.

а в іншому все відмінно було))

Вмерти))) я думала, що у мене весілля косячная) Але з сукнею - це треш взагалі))). Ти коли дату вибирала весільну НЕ підгадується під менструації?)

1. Просто косяк. Наша весільний Лінкольн поїхав з моїм весільним букетом на задньому сидінні. Мені довелося кидати один з букетів прикрашають стіл. 2. Святкували в заміському будинку великому 2 дня. Велика територія, був навіть міні зоопарк. Які то вольєри. Ми бачили тільки оленят, косуль і козлів) після закінчення офіційної частини о 23 годині до мене підходить господиня будинку і каже. Хлопці, на вулицю виходити можна тільки до 2 години ночі. Потім я випускаю собак. Потім у вікні ми бачили цих собак. Величезні мастіфи. І агресивні. Коротше жесть)

1. Я завжди мріяла на весіллі вальс танцювати. Але тоді ще наречений був не в захваті від цієї ідеї. Вобщем, відрепетирувати толком у нас так і не вийшло. Точніше, танцювали-то за місяць цілком пристойно, але перед торжеством обов'язково потрібно було повторити. Та й з пишним платтям спробувати не завадило б, але наречений упирався всіма чотирма лапами.

На банкеті оголошують перший танець. Я тихенько шепочу: "Просто танцюємо під музику. Гаразд з ним, тим вальсом". На що благовірний відповідає: "Ні, ти так цього хотіла. Не хвилюйся все вийде. Ти тільки нагадай, як ноги переставляти" Я мало не спіткнулася. Правда, обійшлося якось)))))

2.Нам з коханим до весілля було вже більше 25, обидва другу фотку в паспорт вклеїли. Для жителів Росії уточню - на Україні паспорт не міняють, просто вклеюють фотографії на 3 та 5 сторінках по досягненні віку. А на першій сторінці ті фотки, де громадянам по 16.

Ось значить написали ми заяву, віддаємо тітоньці для реєстрації. Вона насамперед відкриває паспорта, а там. правильно, аболютно інші особи. І якщо у нареченого на фото хоча б родич, хоч і далекий, то я не морочилися, у кого паспорт красти. Цей підозрілий погляд я буду дуже довго пам'ятати. Вона відкриває один паспорт, дивиться на мене, не закриваючи, відклала в сторону, взяла другий паспорт, подивилася на нареченого, знову мій, порівняла, його паспорт - порівняла. І так разів чотири. Помилувалася на наші милостиві особи, заглянула в нічого не підозрюють чесні очі. І тут в її мозку щось клацнуло, прям видно було. Нарешті прочитала заяву, побачила вік. Стримала зітхання облечненія і радісний крик розуміння, але від радості навіть не подивилася на вклеєні фотки. Але потрібно віддати їй належне, чіплятися не стала)))))))