Drive to piran або як дістатися до пірану в стилі d2

Наш близький друг вирішив одружитися в Пірані - це місто Словенії на узбережжі Адріатичного моря, відмовити йому ми не могли, так що вирішили знову відправитися в подорож і по дорозі заскочити і "одружити" друга.
Ми зібралися тим же складом, що і минулого разу - Я, Manu і homies і почали планувати подорож.
Візи у нас били, благо іспанці дають шенген на півроку, так що ми просто почали шукати відповідні квитки.
Друзі порадили нам лоукостер AirBaltic, який насправді, як виявилося, називається Ейр болтики =).

Переліт мав бути в Мілан з пересадкою в Ризі, ми спеціально вибрали найбільший інтервал - 6,5 годин, щоб погуляти і по столиці Латвії, так що наша подорож починалося саме там.
Після досвіду з Іспанією ми вирішили, що машину треба брати в аеропорту, і заказлі fiat 500 прямо там. Ману з Натой недавно тестами його і пообіцяли мені, що ззаду досить місця для людини з моїм ростом, а в багажнику помістяться дві великі сумки або три середніх. Я їм довірився і погодився, в будь-якому випадку, з мого досвіду дешеві автомобіль швидко розходяться і зазвичай дають автомобіль класом вище.

Що стосується прокладки маршруту, то як виявилося ніхто з нас не бував в Італії, так що потрібно було обов'язково відвідати Рим, а як до нього добиратися, вирішували за принципом "коротких перебіжок". Маршрут вийшов таким:

Маршрут спеціально проклали безкоштовними дорогами, ні, зовсім не з мети заощадити, просто безкоштовні дороги завжди проходять по більш цікавих місцях, а оскільки на відміну від попереднього подорожі ми нікуди не поспішали, то вирішили робити все не поспішаючи.

Трохи про те, що вас чекає:
Рига.
У нас було не так багато часу, що б оглянути визначні пам'ятки, так що ми відразу відправилися в історичний центр, погуляли, і повернулися в аеропорт.

Мілан.
В Мілан ми прилетіли ввечері, взяли машину, доїхали до готелю і вже вранці поїхали - ми знали що нам належить сюди повернутися, так що буде час оглянути місцеві визначні пам'ятки і трохи походити по магазинах в світовій столиці шопінгу.

Спеція.
Ми чули розповідей про принади маленьких міст Ітла, тому головною метою нашого прибуття в Спецію була Чінкве-Терре - 5 сіл, розташованих в заповіднику, куди не можна заїхати на автомобілі. Ми просто зупинилися в Спеції, сіли в поїзд і поїхали оглядати всі села по черзі.

Піза.
Ну хіба можна поїхати в подорож по Італії і не спробувати "впустити" Пізанську вежу? друзі не зрозуміють)))

Флоренція.
Флоренція багата на пам'ятки, але основною метою нашої поїздки була найкраща, як в один голос запевняють всі путівники, піцерія в Італії.

Сієна.
Ще один маленький місто, де вас чекають пам'ятки типу Вежі Ненажери, по дорозі в Рим ще ми заскочили в Замок Бролі, в якому була винайдена формула к'янті.

Перуджа.
Перуджа потрапила в наш список випадково, це був своєрідний "піт-стоп" між Римом і Сан-Марино і знаєте, ми не помилилися. Городок виявився приголомшливо красивим.

Сан-Марино.
Сан-Марино - це одне з найменших держав у світі, фортеця, розташована високо в горах вражає, своєю красою і атмосферою. Місто нас зустрів дощем і туманом, ми промокли до нитки, але не відмовили собі в задоволенні подивитися його цілком)

Імола.
Імола - це невелике місто, приємний, але нічого особливого, Ману завдав цю точку на карту особисто і за моїми відчуттями вона була для нього мало не мета всієї поїздки. ) Тут знаходиться автодром імені Енцо і Діно Феррарі, більш відомий як просто "Імола", то саме місце, де в 94 році під час Гран-прі Сан-Марино загинув Аїртон Сенна.

Венеція.
Ще один символ Італії - місто на воді, який просто не можна було не відвідати і не покататися на гондолі =)

Піран (Словенія).
Піран став для нас справжнім сюрпризом, разюче гарне місто Словенії, не дивно що наші друзі вибрали саме його для весілля.

Верона.
Чим знаменита Верона? Звичайно історією кохання Ромео і Джульєтти, саме тут розташований балкон Джульєтти, а також арка, побудована в 1 Столітті н.е.

Монца.
Монца це маленьке містечко, поруч з Міланом, тут розташована траса, яка приймає у себе Гран-Прі Італії, завдяки випадку цей етап збігся з весіллям наших друзів, так що на гонку ми не потрапляли, але нашою основною метою було побродити по покинутій частині траси - овалу, який вже давно не використовується в формульних гонках.

Мілан.
Тут наша подорож і закінчилося, ми, порядком виснажені дорогою довжиною в 2600 км, в останній день просто гуляли по місту і купували подарунки друзям)

Наша подорож вийшло дуже насиченим, безкоштовні дороги виявилися справжньою пригодою. Кілька "відкриттів" з поїздки: пошук заправок - свого роду квест, італійці навідріз відмовляються включати поворотники на круговому русі, з 6 вечора до 10 ранку можна померти з голоду, а авіакомпанія ейр болтик вважає, що люди повинні літати без речей.
А ще ми випадково зустрілися з markovsky і обмінювалися фотографіями в інстаграме з Anton-Brummen. який подорожував паралельно з нами.
Про все це та багато іншого розповім в наступних записах, не перемикайтеся.