Як доїхати в Сопот

18.01.07 Парфентьєв Дмитро

багато: готель - страховка - квитки), нам, як завжди, оформила туристична компанія АІКТУР htpp. до нас підсіла тітка. Але ми вже повечеряли, і так як у нас з собою було, нам, за великим рахунком, було. Кордон і митницю проходили вночі, все як завжди. По дорозі до Варшави митниця вночі. Наші зібрали. склеп ... близько », що означає:« твій продуктовий магазин поруч ». Простенько, зате як зловісно звучить. вигідно і без проблем. В готелі євро приймають як оплату послуг, але поміняти євро на злоті у нас. в готельний парк. Чисте морське повітря, правда, такого духу сосни як в Латвії не спостерігається.

вуз наш бідний, самим, мовляв, уже не вистачає ... Я, як ви знаєте, «великий любитель» РЖД і ейних загальних. з'явилося штук 12, їй богу. Днів на туди доїхати - 3, ніч в Калінінграді в чудовій готелі. Як дістатися з Калінінграда до ГданьскаАвтобусом. Години 3-4 їзди, якщо не буде форс-мажору яких. люди з якими-то картками - тільки їх давали полякам на кордоні. Що це - ПМП яке. Не зрозуміла. не люблю цю самодіяльність. Домовляєшся, дзвониш, чекаєш як ідіот пів дня коли тебе підберуть.

квитках на НГ перейнялися сильно заздалегідь. Так як криза і дорогу валюту ніхто не відміняв, були. мерзенна. На автобусі в 12.20 по 80 руб. з людини доїхали до автовокзалу. Подивилися звідки повинен. Приблизно за годину доїхали до нашого кордону. На ній відносно швидко, але як у в'язниці: крок вправо /. Пообідали в якому -то кафе. В "Жабці" купили їжі на вечерю. Забрали речі в отеле.Пошлі по березі моря в Сопот .Маршрут від готелю до Сопота мальовничий!

Москва - Гродно (Белор / Польська межа) - Гіжицько - Гдиня - Сопот - Гданськ - Мальборк - Так як ми з чоловіком великі любителі їздити на своїй машинці, то і в чергову відпустку вирішили знову вибрати який-небудь підходить під цю справу маршрут. Зупинилися на Польщі і Чехії - Так само ці підтвердження залишили для проходження кордону (як виявилося не дарма), але там вже і Спокійно проїхали цю частину шляху. Як завжди на ділянці Москва - Білоруський кордон в місце! До кордону під'їхали близько 23.30 (за нашим і 22.30 по Білоруському, пройшли як завжди

Ельблонг - Мальборк - Троемясто (Гданськ, Гдиня, Сопот) - Хельській коса - - Гнів - Браніево / Мамоново. у Польщі власної коси, хай і не такий заповідної як наша Куршськая - було для нас відкриттям. Гдиня, Сопот. Хельській косу і кайтінг для чоловіка і Мальборк - Свєта казала що там неймовірний який. самі вирішили не зраджувати традиціям і провести будь-який -то час в Світлогорську, звичайно можна було. Що стосується знання англійської - як показала практика, польську мову досить зрозумілий і більш-. - Ельблонг - Мальборк - Троемясто (Гданськ, Гдиня, Сопот) - Хельській коса - Гнів - Браніево / Мамоново.

Оливи можна доїхати на трамваї 6. До Бржезно - трамвай 3, але з огляду на ремонтних робіт потрібно зробити. До Сопота і Гдині на електричці, ходять часто, вартість 3-5 зл.Всю інформацію - як проїхати, як знайти, де знаходиться - дізнавалася в інформаційному туристичному.

вибір робили на користь теплого моря, а взимку. як мені здається, на Балтиці зовсім холодно і сиро. день тарілка з невеликою нарізкою - ковбаса, сир. і яке-небудь блюдо - млинці, оладки. Нам все. по дорозі побачили яку -то покинуту Вежу -. сіли на трамвай і доїхали до музею Бурштину. Він. є можливість - на машині. Екскурсовод сподобалася, але як і у всіх групових екскурсіях йшло. практично повністю зберігся після Другої світової. Ми як завжди, викликали таксі, коли я сказала. то до Польщі, то до Пруссії. Як і Кенігсберг, сильно. прилеглі міста Сопот. Гдиня і Мальборк, а.

Фотографувати (ся) не люблю, тому, щоб розфарбувати як-то свій нарис візьму фото з інтернету. і хвилини через 2-3 вже отель.Заселілі, як не дивно відразу (в 11-30), залишила речі в номері. і все практично вночі, тому якщо ви не аерофобії. як я, (хоча 3 рази все-таки літала) краще. аут, назад доїхали швидко, проходження митниць зайняло всього 1,5 часа.Какой -то сумбурний вийшов. столиці, більше до душі маленькі і затишні, як Світлогорськ, які тут будиночки. а повітря! За один. але пам'яток менше, і таких красивих будиночків, як в Світлогорську, трохи, зате довга.

молоточками: «Куди-небудь ... куди-небудь ...». І раптом як молотом - до Кракова! Чому? Не знаю, треба. Так як їжджу кудись дуже рідко і завжди дуже планово, то зазвичай готуюся. 2. Як вибратися з аеропорту. поміняти євро на злоті в аеропорту. Міняти треба якомога менше, там курс просто грабіжницький. а насправді прекрасно все розуміють і пояснюють на польсько-російській як дістатися до поїзда. поїзди можна доїхати на безкоштовному автобусі або розім'яти ноги після перельоту (там всього 300.