Наша поїздка на Юнгфрау

«Наша поїздка на Юнгфрау.»

Основною метою нашої подорожі до Швейцарії був підйом на вершину Юнгфрау.

Юнгфрау - третя за висотою вершина Бернських Альп і одна з найкрасивіших гір Швейцарії. Білосніжна Юнгфрау і розташована по сусідству чорна гора Шварцменх стали основою для легенди про нерозділене кохання чорного ченця до юній діві, яку неминуче почує кожен приїхав сюди турист. «Юнгфрау Топ Регіон» включає в себе три вершини: Ейгер (Eiger, 3970 м), Мюнх (Monch, 4099 м) і Юнгфрау (Jungfrau, 4158 м).

Вранці ми виїхали з готелю Шератон Цюріх, на трамваї доїхали до Банхоффа (вокзалу) .В туристичному офісі купили Свісс Сейвер Пасс на 4 дні за 490 швейцарських франков.В подарунок нам дали гральні карти з логотипом SBB (швейцарські залізниці).

У 10-03 ми сіли в електричку, наступну в Берн, з пересадкою на Інтерлакен.суперкомфортабельний, двоповерховий вагон, з туалетом.Мягкіе диванчики, столики з висувається мусорніцей, панорамні вікна, дуже тихий ход.Веліколепние види з вікон на швейцарські городки, поля , Цюрихское озеро.Через 56 хвилин ми прибули в Берн, перейшли на іншу платформу і сіли в поїздку до Інтерлакена.Ещё 54 хвилини і ми в Інтерлакені.

В Інтерлакені я забронювала готель Інтерлакен, знаходиться він прямо біля вокзалу, в сусідньому будинку (будівля Райфайзенбанку) .Заселеніе в готель з 15 годин, погода сонячна, тепло.По планом у мене було на цей день спокійне заселення в готель і поїздка на кораблику в Тун.А підйом на Юнгфрау запланований на завтра на 8 ранку. АЛЕ! За прогнозом на завтра дощі з грозами, і ми вирішуємо підніматися на Юнгфрау сьогодні! Ми зробили вірно, т.к дощ почався вже ввечері і тривав весь завтрашній день.

Залишили ми багаж в готелі, захопивши всі теплі речі з собою і бігом на вокзал, поїзд на Лаутербрюннен відходив через 5 мінут.Одна з найбільш захоплюючих екскурсій - підйом на Юнгфрау, саму високогірну залізничну станцію Європи, яку називають «Вершина Європи» (Top of Europe, 3454 м). Туди доведеться підніматися на поїзді з двома пересадками близько трьох годин. Остання ділянка шляху - предмет гордості швейцарців: в жодній іншій країні Європи немає залізничного полотна, прокладеного на таких захмарних висотах.

На станції розташовано кілька ресторанів, магазин сувенірів, Музей льодовика і метеорологічна станція. І, звичайно, оглядовий майданчик з панорамою швейцарських і французьких Альп.

Перший раз поїзд зупиняється на станції Айгерглетчер (Eigergletscher). Висота 2320 метрів. Ця станція знаходиться перед в'їздом до тунелю.
Другий раз поїзд зупиняється, на станції Айгерванд (Eigerwand). Висота 2864 метрів. Через оглядові вікна станції відкриваються прекрасні види на Гріндельвальд (Grindelwald).

Приблизно через годину, поїзд прибуває на кінцеву станцію - Юнгфрауйох (Jungfraujoch). Ця станція є початковою і кінцевою точкою нашого шляху. Насамперед ми попрямували на «Сфінкс».

«Сфінкс» - скеля висотою 3571 метр. На ній знаходиться оглядовий майданчик, метеостанція і сама високогірна обсерваторія в Європі з тим же ім'ям. З оглядового майданчика «Сфінкс» відкривається панорама Альп на 360 градусів. Туди ми потрапили по тунелях, переходах і на швидкісному ліфті. За 25 секунд ліфт підняв нас на висоту 110 метрів.

Вийшовши на оглядовий майданчик ми зрозуміли що наші прогнози збулися. Видимість майже нульова. ніякої панорами
В якийсь момент, з північного боку хмари розігнало. Але, буквально через п'ять хвилин все знову накрило пеленою.

3500 м. Відчувалася. Задишка з'являлася буквально після кількох сходових прольотів. Посидіти в ресторані було дуже до речі!

Ресторан з панорамними окнамі.Кроме нас, в ресторані було мало відвідувачів, тільки кілька столиків було занято.ми розташувалися за одним з століков.заказалі салат, фондю і графинчик рожевого вина.

Вже не знаю, що було причиною, але вино на смак було відмінне, булочки з маслом просто танули в рту.А такого фондю я не їла навіть в Грюйер. Відварна молода картопелька, наколюють її на спеціальну довгу виделку, опускаєш в гарячу сирну масу, провертають злегка і в рот! Смак - дивовижний. Закусуєш маринованими крихітними цибулинами, корнішончіков або перчиком. Мммммммм. Дуже смачно.

Періодично нас похитувало, в голові легка ступінь сп'яніння - але це не від вина! Висота в 3500 м дає про себе знати!

Фондю ми так і не доїли, я навіть намагалася їсти ложкою, ну дуже ситно! Фондю (порцію на двох) добре замовляти на 3-4 людини, удвох це з'їсти нереально.

Поки ми насолоджувалися трапезою, вітер розігнав туман, і перед нами відкрилася чудова панорама Швейцарських Альп!

Я встигла сфотографувати Льодовик, обсерваторію. чорних птахів з жовтими дзьобами, які прилетіли до нас і безстрашно позували всім бажаючим. Через 5 хвилин нас знову накрив туман. Погода в горах непередбачувана і може змінюватися мгновенно.Поднялся сильний вітер, а температура близько 0.Ми вирішили повертатися.

На швидкісному ліфті спустилися на поверх станції, по вирубаних тунелях пройшли в казковий грот, де нас зустріли Альпійська корова, дідок на лавочці, гірський козел і величезний новорічний сніжна куля.

Якщо пройти далі - там панорамний кінотеатр, але ми туди не пішли.

Спустилися по сходах на станцію, проходячи повз сувенірних магазинів, швейцарських годинників по неміряно цінами і фаст фудной ресторанчиків на станцію.

Толіпоезда давно не було, чи то раптом все вирішили виїхати, але під'їхав поїзд ми брали штурмом.Чтоби пройти до поїзда, треба в турнікеті просканувати квиток .У поїзд людей саджають за кількістю посадкових місць, стоячи їхати не можна, тому що сильний ухил, можна впасти .

Нам пощастило, нас провели в окремий тунель, де стояв поїзд для групових компаній.Ми їхали в компанії індусів.

На станції Венген ми пересіли на поїзд через Гріндельвальд і їхали по іншому шляху в Інтерлакен.

Швейцарська природа - це казка, я не відлипала від вікна, хоча були туристи, які проспали всю дорогу.

У Інтерлакен ми повернулися вже в 18-30, встигли забігти в КООП, купити собі на вечерю продукти.Работает супермаркет до 19 год.

Заселилися в готель Інтерлакен.Отель-хостел для молоді, номери від 4 до 8 осіб з двох'ярусним ліжками і душем - туалетом на поверсі.

Я бронювала номер дабл з санвузлом, так що ми жили як білі люди (жарт) .Ціна за 1 ніч 135 франків + 8 франків міської податок, 5900 руб.

Номер аскетичний, двоспальне ліжко, дві табуреті замість тумбочок, столик і табуреточка.Есть шкаф.В санвузлі душ і два рушники, в диспенсері хороше мило.Бельyo і рушники чістейшіе.Кроваті удобние.Большіе вікна, повна тиша і спокій, хоча на поверсі жило багато підлітків.

Сніданок включений, відмінний смачний сніданок, вельми разнообразний.Только взагалі немає яєць в будь-якому вигляді! Кофемашина з зернами, робить 5 видів кофе.Ну а сири і ковбаси вище всяких похвал.

Готель заліковий, для переночувати відмінно. Ціна чимала, але в Інтерлакені ціни на готелі просто несусвітні, а за якістю іноді сильно поступаються хостелу Інтерлакен.

Ціна на підйом на Юнгфрау - 131 франк зі Свісс Пасс, без - вдвічі дорожче, на людину. (5370 руб)

Обід в ресторані на вершині - 110 франків.

Залізниця Юнгфрау була побудована в період з 1896 по 1912 рік одним з піонерів будівництва залізничних шляхів швейцарцем Адольфом Гайер-Зеллер. Вона проходить по самим вражаючим красот містечка Оберланд. 12-кілометровий маршрут до вершини Європи пролягає через відкриту місцевість тільки перші два кілометри від Кляйне Шейдег до станції Ейгер Глаціер, а потім через тунель піднімається на Альпійські гори. Подорож з двома пересадками займає приблизно 2 години.

«Юнгфрау» буквально означає «діва, незаймана» і своєю назвою зобов'язана черницям з Інтерлакена, чий монастир розташовувався недалеко від підніжжя гори.

Всім бажаю удачі і спасибі за увагу.

Про екскурсії / пам'ятки «»