Москва - Ярославль - Вологда - Великий Устюг - Москва

Наближалися три дні вихідних і святкових днів, і відразу постало питання - куди можна з'їздити за три дні? Ми з дружиною вирішили, що поки зима ще не закінчилася, треба відвідати нашого Діда Мороза, який з деяких пір оселився не так далеко від Москви, в Великому Устюзі. За всіма розрахунками, за три дні ми повинні були встигнути з'їздити туди і назад.

Чому Дід Мороз вирішив оселитися саме в Великому Устюзі, до сих пір для нас є загадкою. Адже більшість з нас завжди думали і вірили, що Дід Мороз живе на Північному Полюсі. Туди б на своїй Ластівці точно б не дісталися. Напевно, він вирішив бути ближче до людей, щоб його частіше відвідували.

Підготовку до поїздки ми з Іриною почали, як завжди заздалегідь. Спочатку вивчення карт і путівників, читання звітів про стан доріг, планування маршруту по днях. Напередодні від'їзду підготували нашу Ластівку, Mazda6, на якій ми відмінно подорожували по Золотому кільцю і в Фінляндії.

Москва - Ярославль - Вологда

Підйом о 6.00, легкий сніданок, укладання речей в машину, настройка навігатора на Ярославль, і в 7.00 вирушаємо в гості до Діда Мороза, який нас уже, мабуть, зачекався.

Ярославське шосе ми досить добре вивчили, живемо в Москві на ньому, але до Ярославля не доїжджають ще, жодного разу - найбільше, до Ростова, під час поїздки по Золотому кільцю. Їхати в суботу вранці, коли не так багато машин, та ще в гарну погоду - приємне задоволення. По дорозі зупинилися тільки дин раз на одній з заправок тільки для того, щоб з дружиною помінятися місцями в автомобілі.

У Ярославль прибули о 10.00, проїхавши 250 км. Добралися до центру, як нам вказав наш навігатор, припаркувалися і пішли оглядати Спасо-Преображенський монастир.

Подорож в гості до діда морозу, відгук від туриста sanych на

Близько 12.00 прийшли до нашої Ластівці, яка терпляче нас чекала, пообідали в машині і 12.30 поїхали далі, налаштувавши навігатор на Вологду.

Відразу після виїзду з Ярославля на трасу М8, дорога помітно погіршилася. Ми стали їхати повільніше, щоб не потрапити в яку-небудь вибоїну. Як тільки об'їхали Данилов, покриття траси стало хорошим і ми благополучно о 15.30, проїхавши 465 км прибутку до Вологди.

Прокотилися по місту, запитали, як проїхати до готелю «Вологда». Вільні місця в готелі були, і ми заселилися в двомісний номер зі сніданком за 2250 руб. Машину поставили прямо перед готелем на стоянці, що охороняється за 100 руб.

Подорож в гості до діда морозу, відгук від туриста sanych на

О 10.00 вирушаємо в Великий Устюг.

На виїзді з Вологди, як тільки проїхали нову розв'язку, пішла нерівна дорога. Доводиться знижувати швидкість і берегти колеса. Об'їжджаємо Кадников і покриття дороги стало хорошим. Так їдемо до Чекшіно, повертаємо з траси М8 направо, і беремо курс на Тотьму і Великий Устюг. В основному траса Р7 непогана, їхати можна, але місцями треба робити капітальний ремонт - яма на ямі.

О 13.30 зробили зупинку на обід, відпочили і поїхали далі. Коли приїхали в Великий Устюг, то в саме місто не стали заїжджати, а відразу поїхали в вотчину Діда Мороза, яка знаходиться приблизно в 10 км від міста. Уже в темряві під'їхали до воріт вотчини, проїхавши в цілому 930 км від Москви.

Подорож в гості до діда морозу, відгук від туриста sanych на

Найперше враження - ми приїхали в Казку. У сосновому лісі, покритим снігом, стоять великі різьблені ворота з вежами. Нас зустрічає велика фігура Діда Мороза. Ми залишаємо машину перед Вотчиною, заходимо в ворота, навколо нас ліс і казкові персонажі. Гарно!

Але спочатку треба знайти готель і заселитися. Скрізь стоять покажчики, по ним ми знаходимо готель - гарне двоповерхову дерев'яну будівлю.