Риболовля в Чорногорії 1

Ну як і обіцяв, шанс половити рибку на берегах Чорногорії я використовував. На першу риболовлю я відправився на камені, на яких напередодні (в день прильоту) я бачив Рибачков.
Якщо чесно, то я встиг і в той день, вже пізно ввечері, в темряві «порибалити»: покидав пару воблерів, яких не шкода в бурхливу хвилями темряву і заспокоївся лише обірвавши грузило відвідного на глухому зачепі.

А з ранку зарядив сбірулінку: вибрав повільно потопаючу бомбарду на 12гр, поводок 1 метр, гачок-заглотиш, насадка - один опарік. На повільній проводці, що мала на увазі ширяння насадки над камінням вдалося зловити трьох однакових рибок (на фото), назва уточнюю. Розмір - невеликий карасик. Після фото-сесії відпущені.

Потім рибалка закінчилася, тому що дружина приїхала «відпочивати, а не за дітьми дивитися поки ТИ (пов про мене) на своїй риболовлі». Продовження було на наступний ранок, благо встаю рано, коли всі сплять. Так, за півгодини до закінчення примудрився обламати кінчик одного з двох кайдовскіх телеспінов, куплених спеціально для перевезення в валізі. Постраждав 3хметровий, перетворившись в 2.6. Три і три залишився цілий у вигляді сбірулінкі. Як зламав - не зрозумів, просто смвтивал волосінь з відпущеного фрикциона, напевно петлю накинув випадково. Шкода.

Риболовля в Чорногорії 1

Вранці другого дня я вирушив на другий пляж нашого готелю (перший - дрібна галька, ділянку міського), де обладнана набережна з лежаками уздовж кам'янистого берега. Зайняв два найкозирніших лежака (щоб було де днем ​​дружині позасмагати) і з них же вирішив і ловити, благо камені в море виглядали абсолютно так само, як і біля не обладнання скель. Попередньо зробив заплив в масці і ластах (Зроблено в СРСР), які приніс із Тули незважаючи на протести дружини. Дослідження дна пояснило все: і зачепи (будь-грузила (джиг, відвідної) без шансів), і вчорашні клювання - ці «карасики» плавають в товщі води, а не біля самого дна, там видно і йшла моя сбірулінка, щоб потрапити ближче до дна потрібно було ставити потопаючу або використовувати донну снасть з меншими шансами на зачіп, типу тірольсой палички (захопив з собою). Риби в ямках навколо великих каменів - багато, видовий склад різноманітний, в основному все некрупное і красиве, за винятком «карасів» - сріблястих рибок з чорною крапкою (смужкою) біля самого хвоста. Але хвилювання моря було серйозним, і сплавав три-чотири рази за застряглими тіролькамі і тонучими Бомбардьє я вирішив поки відмовитися від закидів у далекі ямки,
і спробувати половити прямо під берегом, благо вся риба була і там (за винятком великих карасів), і навіть майнув ховаючись в камені якийсь хижак, типу окуня. Довгий спин з кінчиком з-під сбірулінкі вирішив не переобладнати, а пристосував уламок під ловлю в схил. Спочатку ловив типу на донку з парою гачків, але підсікти кийком вдалося лише одного разу - такий же як вчора темний «карасик». Тому вирішив зосередиться на хижака, хвіст якого я бачив при зануренні. Повісив куплений з нагоди за 50ре китайський пількер, який судячи по відмінному боковому планування виявився непоганий вертикальної блешнею. Коротше взяв я все-таки «звіра» - окунь (або морський йорж?) Грам на 100 спокусився при постукуванні по дну.

А після обіду трапилася друга досада - спи. пардон, вкрали у мене другий спін, який цілий був. Я вудки кидав біля крісел, які стоять біля нашого номера. Народу біля басейну крутиться багато, але 2 дні нікому потрібні не були, а тут. Даремно я його склав, був би розкладено, як раніше, може і не чіпали. А так пішов разом з котушкою і Бомбардьє. Я на нервах пішов ввечері спробувати, куди і що я можу уламком закинути, зачепив окуневу блешню, відірвав, нічого не піймав, психанув, пішов пити пиво. Ось тобі і Чорногорія, хоча є думка, що наші ноги спину приробили. Або пацанва похуліганити. Коротше, «п'янке повітря свободи» зіграв зі мною злий жарт, каr з Плешнером - розслабився, хоча не можна було.

Риболовля в Чорногорії 1

День третій, сьогоднішній, було вирішено присвятити поплавця, благо всі інші рибалки (мало не сказав місцеві - на навряд чи, швидше за все відпочиваючі тут в великій кількості серби) ловили саме на поплавкову снасть. В основному, правда, безуспішно, тому що з насадок тільки хліб, а на нього реально зловити лише букву (місцевий вид сардин, отака "уклейка"), її я і бачив в улові у одного в перший день. Але для літери погода невідповідна останні дні, вона ближче до штилю виходить на поверхню цілими косяками, ось тоді-то і потрібно її ловити на типу "соску" з хліба. Ще сподіваюся і я половити так. Тому мій поплавок був націлений на ловлю в равзведанних ямках (далеких і ближніх) розвіданою риби.

В якійсь мірі зміна снасті привела до успіху - видовий склад спійманої риби було розширено на 2 види. Але при цьому половити на далеких ямах зі змінним поплавком не вдалося через зацепов. Я туди пуліл поплавок 15 гр з оливкою. Але через велику хвилі спроба половити в придонному шарі принадити до зацепу після волочіння поплавка по дну при черговій великий улоговині в хвилях. Тому рулювала ближня ямка (мало не сказав брівка). У ній були спіймані (за кілька забігів на півгодинки, поплавок 4гр з оливами, заглотиш, опарік) окунь-йорж, рідня вчорашньому, мальок жаданих сірих карасів з точкою біля хвоста і красива триколірна рибка (червона спинка, чорне тіло, біле черевце), назва теж поки не знаю, але такої риби, об'їдають тут водорості-губки тут багато, і розмір є з велику мойву (моя з дрібну). Ось такий рок-фішинг в Чорногорії. Сподіваюся отчетік не останній.

Я не червонець, щоб подобатися всім.

Запізнілий вчорашній звіт совместился в результаті з сьогоднішнім ранковим.

Почну з ранкового. Вчора знову переобладнав вудку на бомбарду. Пов'язав дві оснастки - з потопаючої 25г і повільно потопаючої на 15гр. Вирішив пошукати удачі з хижаком, з якого при обстеженні ям було виявлено кам'яний окунь (невеликі, до 200гр), зграйка дрібного саргана (а може і крупкою кефалі) і одного разу бачив морського вовка (не плутати з си-бассом, на пів-кіло) . Пошвирять вчора ввечері і сьогодні з ранку. З насадок - рак Крезі-фіш і пара черв'ячків - фіновскій 1.5 "в бірюзовому перламутрі і мікро-кіллеровскій білий флюорісцентний 2". На нього і був єдиний удар. Але видно хтось невеличкий, хробака тільки стягнув і хвіст відкусив. Вообщем хижака потрібно висиджувати, тому що його трохи, а у мене пів-години - сорок хвилин, більше часу немає.

А вчора ранок було присвячено підженемо існуючої поплавковою снасті (4гр ковзний з оливами) під упіймання дрібної, красивою (я б сказав акваріумний) рибки. Реалізація клювань була підвищена шляхом фіксації поплавка і вантажу, вантаж при цьому було піднято від гачка на 50см. В улові все ті ж види, але вдалося зловити новий вид (на фото) з красивими різнокольоровими вічками і неоновими блакитними лініями на зябрових кришках і пузі. А в обід виманив з під каменю скорпену, яку побачив при пірнанні. Віброхвіст з офсетніком були просто насаджені на гачок, щоб не перев'язуватися, і підкинули до каменя вдалося знайти струмінь, що затягує насадку під камінь при відкат хвилі. З першого разу не взяв - рано потягнув, що не підсік, але через 5 хвилин вдалося "добрати".

Зараз в'яжу снасть на буквицу, планую спробувати після обіду (свіжий хліб уже куплений).

Я не червонець, щоб подобатися всім.

Ну, останній звіт якраз по смаженої риби.

Звіт за позавчора і вчора. Сьогодні прилетіли додому.

Позавчора пов'язав багато-Крючкова снасть на буквицу, де на 6ти гачках кріпиться хлібний м'якуш, а на 7-й поводок достовірніше ставиться наживка.
На цю "соску" позавчора спіймав тільки маленьких ластівок і "карасиків". До вечора починався шторм, і в перед його приходом на моє місце прийшли місцеві (відразу видно по сумці з снастями і 5тіметровой болони і 6тіметровому маху) дедки, один з яких просто на поплавок (але легкий, грама 2) відловив пару штук ладошечних "карасиків ". Я хотів тут же брати реванш, але зарядила така гроза, яка разом зі штормом тривала до 10ти годин ранку наступного дня. Гуркіт грому в бухті і передгір'ях - це, я вам скажу, щось.

Коротше, пішов я відновлювати порване ЕГО вчора в обід. На підготовлену напередодні снасть зловив-таки одного "карася", грам на 100, з долоньку і підійшла, незважаючи на триваюче на море хвилювання, буква. Дрібна правда. Стала ганяти мій хліб, в прозорій воді видно сірі спинки косяка, на відміну від темних тіней ластівок. Підсік-таки одну, розмір з нормальну уклейку, тільки товщі рази в два. Тут би продовжувати лов, поки у зграйки харчової ажіотаж (вода аж скипала навколо зіскочив хліба), але дружина прислала сина з наказом згортатися.

Ну, і щоб рибалка вдалася до кінця, вирішив я цю рибу з'їсти - домовився з офіціантом нашого бару біля басейну, що посмажать на кухні ресторану. Тільки почистити довелося самому - приготували безкоштовно, та так, що пальчики оближеш. Не знаю, що за спеції - але смак просто супер. Увечері в рибному ресторані сусіднього готелю замовили з дружиною ще по Ораді (38 євро за кіло, у нас 750гр було) - своя була смачнішою, спеції у них свої.