Kawasaki zzr-ii 400

Абсолютно не розумію чому на сайті немає можливості додавати мотоцикли. Вони не менш цікаві, а то і більше ніж машини. Ну да ладно ...

Про пластиковому байці я мріяв давно. Напевно, багато хто погодиться, що будь-який спорт - це афігенні красиво! Збільшує розмір піпіськи на до ... багато в загальному :) Та справа навіть не в розмірі, це крута штука боротися з депресіями, що виробляється адреналіном!
ШВИДКІСТЬ!
Але купити не було ні грошей, ні приводу. При цьому я думав, що вони стоять адцкіх грошей! да - стоять! але не на стільки, щоб не дозволити собі це задоволення. Про це я вже зрозумів пізніше.

Так ось. В один прекрасний літо кілька друзів \ товаришів придбали собі мотоцикли, а я ніби потай облизувався.
Як то спілкуючись в асьці з одним з цих друзів, він говорить:
-Не хочеш байк придбати?
-Хочу, але хотелка не доросла до можливості :(
-Так, неее! тут пропонують Кваку зізера, першого, за 50тиров.
-Хммм ... (а у мене як раз таки завалялося, абсолютно випадково, 50 тиров) І какбе сумніваючись, але вже подумки уявляючи себе тру-байкером я видавив з себе - ну, давай подивимося?
-Домовилися. Увечері подивишся.

Скільки робочого трафіку довелося знищити, дивлячись картинки цього мотоцикла і Новомосковський відгуки та опису? Так дофигища. )

Увечері приїжджаю дивитися байк: зовні там косячок, тут косячок. Начебто какбе не сильно страшно - руки є, підробити \ доробити можна. Попросив знайомого, з досвідом водіння, покататися. Прокотився. Результат його не обрадував: мот веде вліво, мотор не їде і т.д. і т.п. Висновок - майже мертвий: (((

У повному розладі вирішив, в щоб те не стало, треба "нажертися з горя"! Чим і зайнявся з друзями в наступні години бідкання про провал мрії. В процесі розмови один, абсолютно несподівано, повідомляє, що «Тут же товариш ось теж продає, Такий же, але вже в другому кузові, в хорошому стані. МОГО ... знову ж дорожче - по 100 »:)

Ні! Ну а що робити? Запал то вже горить. Я вже думками був на мотоциклі весь день!

Рано вранці дзвоню (зазвичай я пізно встаю, але тут не спав всю ніч), домовляюся дивитися. Дивлюся: підійшов, завели, відмінно, заглушили! Їдемо завтра оформляти.

Після оформлення, господар (вже колишній) пригнав мот до мене на роботу і залишив свій шолом покататися. У мене тоді ще не було нічого з екіпа. Як у туриста - Х та компас. Ну, а так як він дуже хороший знайомий і я йому стирчав, на той момент, 50тиров за цей мот (домовилися в розстрочку), то ось позичив шолом :)))

Розмовляючи з одним в асьці, у якого вже є досвід володіння мотоциклом, він порадив прикритися який-небудь машиною коли я поїду в перший раз. Тобто, щоб мене супроводжувала машина ззаду. А то водії автомобілів такі пустуни на дорозі, починають в догонялки і подрезалкі грати. Вони ж тупенький, не розуміють, що ти їдеш, хоч і на красивому пластиковому марнотраті (так-так! Це я про безкомпромісний спортбайк яяк-400), але перший раз і тобі жахливо як ссикатно.

До речі ... у мене був певний досвід водіння Совкоциклов. Був іж ю-5 і іж ю-6 :) Але досвіду я більше отримав механіка, ніж пілота! А один з виїздів в місто відзначився 3ремя поденну за день. Чому виїзд в місто? Прав то тоді не було і ганяли по гаражах. Виїзд в місто це було ой як круто ... падаєш, ламаєш мотик ... а тобі ой як весело і посміхаючись така як у дурочка, який знайшов рідкісний фантик. Але це все окремі історії ...

Далі, по дорозі додому, спуск з гори приблизно з кілометр. Чи не якийсь там понад крутий, а просто затяжний спуск і щодо різкий підйом. Загалом дорогу так поклали коли то давно у нас в місті, в лісі ... щоб тролейбуси ходили. Туристів, що заблукали в лісі, забавляє. Йдуть, кричать «Ау», а тут - опааа ... тролейбус їде в лісі :) І ось тут мене ще більше відвідав страх, що обмежує швидкість до 40 км \ год :) Сидиш то на ньому в позі ембріона (як потім виявилося не зовсім вже й ембріона. Етож все ж спорт-турист!) і тобі здається, що ось він асфальт поруч. А коли з гори спускаєшся, він ще ближче!
До-е-ха-л! Хлопці, з машини супроводу, іржуть - "трубайкер 40км \ ч" :)))
-ладно ладно, я ще вам покажу ... заздрісники фіговий :)

Того ж вечора, відмовившись від відпочинку на дачі, поїхав підвищувати свій скил. Спочатку на трасу, де менше машин. Там розігнався до 100 км \ год, спробував контрруленіе. Після 100км \ ч світла фари вже не вистачає. Потім по місту катався :) і все! в катався! 100 км \ год вже була середня швидкість пересування. Так! і про досвід на савкоциклах можна забути, це АБСОЛЮТНО інший мот в усьому:
управління, гальмування і т.д.

Їздив я довго і наполегливо, поки температура навколишнього середовища не впала майже до нуля і поки не підчепив "Рожевий Льоша". Це така простудна хвороба, яка з'являється на шкірі. Спочатку в конкретно застудженому місці, а потім поширюється поблизу, по всьому тілу. Білі цятки а навколо почервоніння. Чи не лікуватися, проходить сама через місяць. Так що одягайтеся тепліше якщо чо. Я їздив в куртці звичайної, навіть не шкіряної, без рукавичок, кросівки і шолом :) Шия була відкрита
і ось це місце і продуло.

Приїдеш на роботу: обличчя червоне, шию не відчуваєш, руки не ворушаться. Всі ржуть, а тобі круто - улииибаааешься :)
Дурень дурнем :)

Квака простояла в теплому цеху на роботі. За цей час вантажники наштовхали сірників в замок запалювання і оббили фарбу на пластиці дверима. Які чудові люди!

Я ж за час зими заробив собі на екіп і купив в Москві, за допомогою чудового друга. І так на новий рік у мене вже був подарунок.
Треба сказати, що один цей намагається весь час показати себе з поганої сторони: дуже ледачим, злим і жадібним євреєм. Але ... поридати годинку в асьці йому про тяжке життя в нашій села, він ставати добрим, лагідним, пушистим і погоджується допомогти. І так, завдяки йому, у мене сталося: шолом з двома Візор (один тонований мені подарував цей чудовий друг, що купував екіп), куртка шкір \ текстиль, штани текстиль, перчимо, боти, захист спини і блакитний рюкзак (Ні! Я звичайно розумію що такого кольору не бажано що або мати, але коштував він халяву через хорошої знижки).
Спасибі Данила, село Тебе не забуде!

Оп-па! Скоро сезон!
Купив свічки, маслице, нову гуму (за дорого, але зате познайомився з чудовою людиною, президентом Луганського відділення одного чудового клубу Tracermcc :)) ... в загальному все як годиться.
Далі думаю "Все таки якийсь колір не взрачний: вже роками потертий лак жовтими дядьками з далекого сходу а після і суворими челябінців! Ну і так, сонечко там, ультрафіолет" Ррешаю, що треба перефарбувати марнотрат, терміново!
З вибором кольору проблем не стало. У мене улюблені кольори: чорний \ білий \ 256 градацій сірого \ ппц чорний і ппц білий. Вирішив фарбувати в білий 202, зверху покрити лаком з ксераліком білим і голубим. Раму в чорний матовий колір.

Як тільки настали перші теплі вікна, перегнав мот в гараж і розібрав. Тиждень, вечорами шоркать наждачним папером стару фарбу.
За цей час віддав диски в порошкове фарбування. Стали білими. Після ще облив лаком для блиску :) Взув в чорну нову гуму - сексі!
Далі, за два тижні, пофарбували 21У деталь пластика. Плюсом отримав черговий скил по
малярних робіт (нафіг б він потрібен - не вдячна заняття, чрёт!). Зібрав дуже швидко, як ніндзя і викотив на сонечко.
Результат - СУПЕР! Не може не радувати око.

Збираю компліменти кожен день! На роботі сказав, що фарба впала на мот в гаражі, бо питання "Пофарбував?" вводив мене в ступор. Вони не знають Капітана очевидність.

За законом підлості впустив його в перший же тиждень :) Їхала група байкерів в дві смуги і між ними був такий чудовий коридор, що була велика спокуса пролетіти між ними на великій швидкості. На гальмуванні, коли вже майже зупинився, заїхав на узбіччя: пісок, бам ... еее ... "вотдерьмо!" :) Хлопці зупинилися, сказали що здорово я так між ними ... але шкода що впав, відмінний марнотрат, особливо колір. Сплутали з літровим, так як візуально він став більше. До речі, для мого зросту навіть дуже гармонійно. Раніше на вигляд як слон на мусі виглядало це :)

І ось в один прекрасний вечір, стоячи в гаражі, милуючись на своє творіння і думаючи як пріколхозіть недорогі прямотоки до нього, під'їхав товариш (у якого я придбав цей мот) на Yamaha YZF-R6 05гв. В черговий раз захопився тим, що я зробив з його колишнім байком.
Я попросив присісти на його ласун та ... присів (НЕ прокотився!) ... інше * вирізано цензурою *

Після цього вечора я зрозумів, що хочу нормальний спорт-байк: легкий, потужний, з буквально посадкою ембріона, перевернутої виделкою і адцкожёсткой підвіскою, з адцкімі гальмами і низькими кліпонамі. Кататися на цьому стало вже не в кайф :(

Далі буде вже наступна історія про мій другий мот.

7 років Мітки: безкомпромісний спорт-байк.