Лавандові поля Провансу, відгук від туриста travels на

Отже, як проходило наше подорож в цей прекрасний регіон:

потім заїхали в АПТ (Apt), сам містечко милий, але нічого особливого, ми швидко пробіглися по центру (а будь-який центр села або містечка - це фонтан, каплиця і церква) і вирушили в бік міста Руссийон (або Руссільон, Roussillon). Місто цей відомий тим, що там добували і обробляли охру в 18-му столітті, звідси і красивий колір навколишніх пагорбів. На сьогодні це місце вважається одним з найкрасивіших сіл Провансу. Це дійсно так, все місто в червоно-жовтих тонах, будинки повиті плющем, яскраві віконниці. Рекомендую обов'язково відвідати це містечко.

в 4 км від Горда розташоване знамените абатство Сенанк (Senanque Abbey), біля стін абатства є лавандове поле, куди їдуть натовпи туристів. Саме абатство заслуговує відвідування хоча б через свою багатовікову історію, т. К. Засновано воно було ще в 1148 році цістерціанстамі, під час релігійних воєн в 16-му столітті було розграбовано гугенотами і в період Великої Французької Революції закрито і продано в приватну власність . У 19- му столітті абатство знову викупила цистерцианских громада і в 1921 році абатство отримало статус національної історичної спадщини. Ченці при абатстві займаються вирощуванням лаванди і тримають пасіку. Види ну дуже красиві. Абатство - одна з візитних карток Провансу ...

Лавандові поля Провансу, відгук від туриста travels на

Побродивши по вуличках і пообідавши, ми поїхали назад в Маноск, по шляху заїхавши в село Манфюрон. Село - це навіть голосно сказано, скоріше, одна вулиця, 5 будинків, фонтан і. ресторан із зіркою Мішлена! (Він же там і єдиний). Взагалі, я читала, що в глибинці Провансу можна неодноразово наштовхнутися на мішленівські ресторани, але ми побачили його тільки в цьому місці. Відкритий він з 19.00. Ось він:

А ще в Манфюроне є старовинний млин в оточенні сосен!

Повернувшись в Маноск, ми зробили ще раз почесне коло по околицях, дуже смачно пожинали в маленькому сімейному ресторані і з жалем вирушили збирати речі.

День четвертий: Вердонское ущелині, озеро вересня Круа і переїзд до Ніцци.

Вранці ми виїхали в Ніццу через Вердоснкое ущелині, дорога йде через Валансола (прощальний погляд на лаванду!),

Лавандові поля Провансу, відгук від туриста travels на

і місто Ріє. Для навігації ми вбили місто Егіна (Aiguines), дорога нас вивела повз мальовничій села в горах Мустье-Сент-Марі до водосховища з чудовим кольором води, воно ж іменується озером Сент Круа. Воно дуже барвисте і ну дуже захотілося зануритися в його води. Під'їхавши ближче, з'ясувалося, що можна покататися на катамарані / каяку, ми негайно вирішили, що тут вже ми не втратимо цю можливість. Спасибі машині, ми тут же на парковці швидко переодяглися і побігли займати чергу на човни, довелося стояти майже годину, вартість за одну годину 15 євро. Чи не пошкодували не на одну хвилину, незважаючи на те, що в каньйоні був справжній трафік з каяків і катамаранів, ми навіть примудрилися пострибати і поплавати, вода кришталево прозора, в спеку це саме те!

На жаль, час пролетів швидко і треба було висуватися на Ніццу. Перед виїздом туди, ми вирішили об'їхати каньйон, піднятися на висоту (навіть заклало трохи вуха) і помилуватися видами ущелини зверху. На жаль, через спеку бірюзовою стрічки води на дні не було, каньйон стояв сухий. Переїхавши через міст на інший бік ми спустилися вниз і виїхали у напрямку на Канни, проїхавши повз середньовічної села Триганс (Trigance). Як завжди, крихітна і безлюдна, але чарівна, як і всі інші села.

Нарешті до вечора ми опинилися в Каннах, зробили променад по набережній, проїхали і прогулялися в Антібах і до ночі дісталися до Ніцци, де нас чекав неприємний сюрприз у вигляді закритого готелю. Сталося це з моєї вини, бронюючи через букінг, я не звернула уваги на правила заїзду до 22.00, ось і вийшло, що ми не встигли. Після довгих передзвонів з господинею і благаннями нас впустити, нас все-таки впустили. Пізніше з'ясувалося, що практично всі маленькі готелі мають подібні правила і заїзд до певного часу доби. Відпочинок в Ніцці, поїздка в Монте-Карло і село Ез (дуже рекомендую!) - так наша чарівна поїздка по Провансу підійшла до кінця. Я щиро бажаю всім хоча б один раз в житті потрапити в казкові села Провансу і насолодитися квітучими лавандовими полями ...