Наш відпустку в Санкт-Петербурзі

в 7 годин ранку. Так як заселення у нас після 14-00, то здавши валізу в камеру зберігання і поснідавши в Столовою № 1, вирушили по Невському до Двірцевій площі.

На Двірцевій площі в інформаційному центрі було взято, за порадою форумчан, сувенірні карти міста с. сіли в автобус Сіті-тур (квитки були куплені заздалегідь через інтернет зі)

Потім пообідавши в Столовою № 1, і забравши речі з камери схову вирушили заселятися. Ми зняли квартиру біля метро «Проспект Просвіти». Після заселення хотіли з'їздити Кронштадт, але почався дощ скорегував наші плани, і було вирішено відвідати «Музей повстання машин» (придбані купони зі знижкою). Незвичайний музей, мої чоловіки були в захваті!

Так пройшов наш перший день.
2-й день: почали з Петропавлівської фортеці. Прогулялися по території і дізналися, що в минулу суботу не було розлучення варти, і це дійство буде сьогодні о 12 годині. Удача!

Пройшлися по Невської панорамі.

Наш відпустку в Санкт-Петербурзі

Потім діти захотіли подивитися на драконів тимчасова експозиція

і Знаряддя тортур середньовіччя.

Перекусили в «Ле Меню». Вийшовши з Петропавлівської фортеці, вирішено було піти в «Музей артилерії, інженерних військ і військ зв'язку», але в цей день був вихідний. Почався дощ. Вирушили в Ермітаж, благо електронні квитки були на руках. Відвідали Лицарський і Єгипетський зали і я злегка пройшлася по італійцям

Вийшовши з Ермітажу прогулялися по Невському до «Петровської акваторії». Хвала творцям цього проекту.

3-й день: Погода шепотіла ... .І ми вирушили в Петергоф. За купонами з сувенірної карти міста взяли квитки на Метеор до Петергофа. Коли добралися, відразу взяли квитки назад, причому показавши квитки за якими ми приїхали нам на зворотні зробили знижку. Погулявши по Петергофу, розділилися, я зі старшим сином поїхали на паровозику по Олександрії

Наш відпустку в Санкт-Петербурзі

а чоловік і меншенький залишилися гуляти в нижньому перці.

У парку погодували білочок, качечок, чайок.

Самі перекусили узятим з дому провіантом. Повернувшись з Петергофа, діти попросили з'їздити в музей Лего ... середнє задоволення, але діти фанати лего ...

4-й день: У метро «Горьковская» прогулялися по міні Пітеру

і вирушили «Музей артилерії, інженерних військ і військ зв'язку». У Лицарському залі дозволили приміряти обладунки. Вражень море.

На аквабусе дісталися до Мідного вершника. Потім підйом на колонаду і відвідування Ісаакіївського собору.

Наш відпустку в Санкт-Петербурзі

Види на місто приголомшливі.

Діти втомилися, але побачивши дитячий майданчик втому як рукою зняло ... тому батьки відпочивали на лавці, а діти «відпочивали» на майданчику ...
5-й день: У цей день ми розділилися. Мої чоловіки поїхали на криголам «Красін».

У цей день була сильна злива і град в місті. Мої чоловіки пливли до будинку ... ..
А я напередодні купила екскурсію в Царське село, з відвідуванням Ліцею, Катерининського палацу і парку.
Друзі мої, прекрасний наш союз!
Він як душа нероздільний і вічний -
Неколебим, вільний і безтурботний
Зростаються він під покровом дружних муз.
Куди б нас не кинула доля,
І щастя куди б ні повело,
Все ті ж ми: нам цілий світ чужина;
Отечество нам Царське Село

6-й день: Просто гуляли по місту.

Зайшли в пишечной на Великій Конюшенної.

Наш відпустку в Санкт-Петербурзі

Дуже смачно. А на вечір взяли екскурсію «Нічний Пітер» з розлученням мостів на катері. Як на зло під час прогулянки на катері був дощ і фото вийшли не дуже ....

Вранці заїхали на квартиру злегка задрімав, і на вокзал. Там на Сапсані додому.

Так пройшов наш відпустку. Місто дуже сподобався, полюбився. Багато що із запланованого залишилося не побаченим, але є привід ще повернутися. Дякуємо за увагу.

А можна детальніше? Де купували, скільки коштує, за часом скільки зайняла екскурсія?
І про мости теж цікаво)).

Купувала у Гостиного двору в компанії Davranov варто 1750 крб. дорослий за часом 5 годин. З приводу екскурсії мені дуже сподобалося, хоча була одна дама яка обурювалася, що нас повели в Катерининському палаці не по 1 лінії, а по другий (виявляється у них два екскурсійні маршрути 1 лінія все зали, 2 це не в усі зали, але з прогулянкою по парку) так що коли будите купувати цікавтеся.
Розлучення мостів той же з цією ж компанією в 22-50 від'їзд від Гостиного двору, годину оглядової екскурсії по Піті, потім пересіли на катер, дивилися розлучення мостів, а потім знову на автобус продовження оглядової до 5 години ранку. Висаджували у Анічкова моста, біля Гостинного двору і крайня зупинка у Московського вокзалу.

Про улюблене місто таке, як ніби-то використані квитки по маршруту перечитали,