Похід на Соколі озера

Давно мені не давали спокою ці водойми, розташовані по обидва береги річки Морье. Скільки я не наводив по ним довідки, так нічого виразного не дізнався, інформація була суперечлива і туманна, тому було прийнято рішення сходити самому і перевірити ці озера на наявність риби. Достеменно відомо було те, що до південних кар'єрів, на правому березі річки, веде автомобільна дорога, а до північних, за річкою, доступ тільки пішки або на дрібній техніці, так як дорога перекопана траншеєю (останні нас зацікавили більше). А озера ці - ні що інше, як колишні торфорозробки, нині зарослі і заболочені.

Вообщем, підмовив я двох подільників, Сергія Рябчикова і Дімона Ачкасова (наших одногрупників) сходити в цей похід, вони погодилися швидко, благо такі ж рибалки-авантюристи і мандрівники, як я.))) Зустрілися вранці на точці висадки, машини залишили біля траси , а самі пішли по лісовій дорозі до заповітних озерам, розповідаючи по дорозі анекдоти і байки, я був штурманом, тому йшов з навігатором і "кермував" групою.

Через пару кілометрів ми вперлися в розвилку, одна дорога накатаннная мопедами і квадроцикламі, інша вузька і заросла, судячи з карти, і та і інша вели до кар'єрів. Як ви думаєте, з якої пішли ми?) Звичайно, чорт візьми, по зарослій вузькій стежці, яка згодом виявилася старою вузькоколійною залізницею, це ми зрозуміли, коли почали запинатися за шпали))). Через три кілометри ми дійшли до двох великих водойм, які перебували в лісі. Ми зійшли з дороги і заглибилися в гущавину, довелося навіть форсувати канаву через повалене дерево, Димон спритно перебіг, я мало не впав у болото, а Серьога вирішив не випробовувати долю і форсував канаву вбрід, знайшовши щодо неглибоке місце.

Коли ми вийшли на те місце, позначене на карті, як озеро, побачили лише болото, заросле очеретом, водоймою перетворився в болото, печаль. Пройшли трохи далі по лісі, розглядаючи безліч свіжих слідів лосів і кабанів, та й тварин нор зустріли багато, толі барсучьх, то чи лисячих, прям царство диких тварин. Дійшли до річки Морье (на фото де я і Діма на березі),

в цих краях вона зовсім струмок, відпочили і пішли назад, шукати придатний водойму. Дійшовши до розвилки, пішли іншим шляхом, і незабаром натрапили на цілий каскад непоганих кар'єрів. Зустріли місцевих рибалок, які підтвердили нам наявність щуки і окуня в декількох озерах, навіть підказали в яких, попередивши правда, що зубаста тут зажерлися і клює погано, так як водиться багато товстого карася.

Я вирішив упиратися в неогруженную велику гуму і воблера, цілячись в щуку, Серьога був зі мною солідарний. В результаті ми не побачили клювань. Димка ж на маленьку блешню - вертушку потирання місцевих Окушко і шнурків, ніж був задоволений.

Знайшли на березі заховані сітки в пакеті, я їх благополучно спалив, розмірковуючи про себе, а чи впливають прокляття Брек на мою карму?) Після обіду зарядив противний дощ і ми пішли до машин. В результаті Димкин крокомір показав денний "пробіг" - 12 кілометрів, це по пересіченій місцевості, байраках, канавах і болотах, ноги завтра дадуть про себе знати)))) Не дивлячись на те, що я сьогодні залишився без риби, походом і розвідкою задоволений, тепер моя душа спокійна! Та й Дімкин трофейчікі підтвердили, що риба тут є, просто потрібно шукати до неї ключик!) Якщо хтось захоче сходити туди-ж, хочу відразу попередити, що половини водойм, позначених на карті вже немає, вони висохли або перетворилися в болото.