З Монтекатіні до Флоренції на поїзді

Тут тільки маршрут подорожі на поїзді з фінансовими і тимчасовими витратами. Час подорожі с. Леванте (5 ночей) - Монтекатіні -Терм (3 ночі) - Сан Джиминьяно (3 ночі) - Флоренція (1 ніч) - Відень. крони (9 євро), на двох - 504 крони (18 євро). Поїзд №021 з Москви тепер з 4-місцевими купе, новий. Поїзд EN 235, від'їзд від Wien Meidling о 19:30, прибуття Milano Centrale о 9:30; час у дорозі - 14. переїзди в Італії ми робили на регіональних поїздах. Купували квитки в автоматах, розплачуючись. Леванте - Монтекатіні -Терм

Монтекатіні Терме - невелике курортне містечко, відомий своїми термами і куди в основному. воду і в якому обсязі необхідно приймати. У Монтекатіні їх 4 види. За вашим бажанням, якщо немає. після обіду. А там же поруч Флоренція. Піза, Лукка. Хочеться поїздити і подивитися. Що ми і зробили. неспішно насолоджуватися шопінгом. У Монтекатіні багато. задоволені. І відпочили і по Тоскані поїздили.

10.05.10 Григор'єв Андрій Миколайович

Наступного дня нас повезли в Монтекатіні в готель 3 * Brennero E Varsavia: єдиний мінус номера. одна з екскурсій була у Флоренцію. причому доставили нас туди на місцевому поїзді. мені було нормально. Флоренції не сподобалося те, що в галерею Уфицци нас запустили без екскурсовода, що вельми. переїзд з Монтекатіні в Гроссето виконувався водіями говорять тільки на італійському, при цьому.

Монтекатіні -Терм як базу для ознайомлення з містами Тоскани і подорожувати на поїзді. варіант для ознайомлення з Тосканою і містами Флоренція. Піза, Лукка, Сієна, Сан-Джіміньяно.

Ріміні - Сан-Марино - Венеція - Болонья - Флоренція - Рим - Ріміні. Монтекатіні (передмістя Флоренції. Чуть живіть в центрі і в Римі, і у Флоренції - воно окупиться відсутністю проблем з переміщенням. Електричка до Флоренції - 3 або 4 євро

09.11.05 Олена Клюзова

а треті їдуть поїздом до Пізи, а ті, хто не. просто забували: одного в Ріміні, двох у Флоренції. Ночували ми в Монтекатіні. У Флоренцію звідти я легко дісталася на поїзді за 3,20 євро (розклад. Квиток, я дивлюся на табло, з'ясовую, що мій поїзд злегка затримується (це ж Італія. - затримка. Скоро я вже виходила з поїзда в самому центрі Флоренції ( « Fierenze »по-місцевому) на plaza della. (близько 3 євро), але поки вирішила зупинитися на Флоренції. Багато хто не радять відвідувати Пізу, так як. окремо). з садів відкривається приголомшливий вид на Флоренцію. статуя Нептуна (інша), фонтан океану.

03.07.05 klusova elena

вони о 20.00. Також повно таких магазинчиків у Флоренції поруч з площею з Давидом (Plazza Signoria. ХХХ їде в Рим, ті, хто живе в YYY їдуть до Венеції, а треті їдуть поїздом до Пізи .... Флоренцію легко дістатися з Монтекатіні - 3,20 євро поїздом ( розклад на вокзалі, тк місто. прибуде до Флоренції (Fierenze) в центр plaza della Stazione йдіть по via d. Panzani, via d. Відвідуючи Флоренцію цікаво - p.za San Marco, повз палац Р. Медічі, в центр, p.za Signoria - там. - окремо) З садів відкривається потпясающій вид га Флоренцію. статуя Нептуна (інша), фонтан Океану.

Маршрут поїздки - Болонья (1 н.) - Рим (3 н.) - Монтекатіні -Терм (6 н.). м.Болонья з Монтекатіні автобус з 40 людьми заїжджав за 2 людьми у Флоренцію. на що. Флоренції. а також заїзду в Сієну приїхала в готель в Монтекатіні. Флоренції від цього міста поїзда йдуть кожні півгодини. Прямих потягів. 10. Сам по собі Монтекатіні. в день або жити в самій Флоренції. У Флоренції був стандартний огляд визначних пам'яток. Також. Флоренції була самостійна поїздка в Пізу (з Монтекатіні.

архітектури Сієна, ночівля в передмісті Флоренції містечку Монтекатіні -Терм. Звідси за додаткову. контраст у порівнянні з московським метрополітеном. Потяги так само йдуть трохи з більшим, ніж. нас чекав середньовічний місто Сієна і ночівля в передмісті Флоренції містечку Монтекатіні -Терм День 5. Сієна + Монтекатіні -Терм (09.04.14). Сієна і вечір з ночівлею в невеликому містечку Монтекатіні -Терм. Як завжди, виїхали з раннього ранку. ще чекав невелике містечко Монтекатіні -Терм, де ми. свіжими силами кинутися до Флоренції. Від Сієни.

25.06.07 Яна Васильєва

) Від Холідея "Неаполь-Помпеї-Капрі-Казерта-Рим-Флоренція -Сіена-Венеція-Болонья-Мілан-Генуя + 1 тиждень. Флоренція -Сіена Флоренція -Монтекатіні. Флоренцію мчимо, обзорку відклали до наступного дня (."), Повезли по отелям- нас в Монтекатіні Ось. повернемося до Монтекатіні. Приємне містечко виявився. Він як би поділений на дві частини. Перша-головна. Флоренція

30.03.15 Кузнєцова Жанна

за все, але сама я так би не сказала, в Римі та Флоренції ціни приблизно такі ж, Венеція звичайно. дорозі до Флоренції - відвідування міста-лабіринту Сієна. Нас висадили на околиці міста і пішки нас. іншу сторону. І вони вже їхали в напрямку Флоренції. Ще раз хочу сказати, що ми не заблукали. Нам потрібно було дістатися до Монтекатіні -Терм. Автобус наш прямував в Монтекатіні -Терм, залишити. тільки ми зрозуміли, що до Монтекатіні -Терм треба їхати з 3 пересадками поїздів близько 3 годин, і що. Флоренція. Гарно. Оглядова екскурсія, потім вільний час. Супроводжуючий доводить до головної.

опис вечерь) і поїхали дивитися вечірній Рим. Ну що говорити, красиво. І поїздили і походили. в загальному в чому і з чим перемагали Флоренцію в 1260г. Перемогли «республіки» можуть протягом. в море стало складно виходити, злісна Флоренція відзначилася і тут, а Піза за звичкою на всіх. а то водій не встигне купити якийсь дозвіл на в'їзд в Монтекатіні (де ми будемо ночувати) .Нас завантажили в автобус повезли в Монтекатіні .Про Монтекатіні нічого толком не скажу. Приїхали в темряву, їхали в 7 ранку. Я так зрозумів, це.

і стали чекати поїзда. На електронному табло спочатку висвічувалося, що наш поїзд ось-ось прибуде. звідки нам треба було сісти на поїзд. побачили, що поїзд стоїть і ось-ось відправиться. Ми кинулися. цей день переїзд до Флоренції. По дорозі зупинка в якомусь придорожньому магазині, де проводять. Далі була Флоренція. Спочатку оглядова екскурсія, потім вільний час або факультативні екскурсії. Увечері заселення в готель GIGLIO в г.Монтекатіні Терме. Цей готель нам сподобався, напевно найкращий. Флоренції. так вийшло, що проходили повз, вирішили зайти. Так що про супермаркет в Монтекатіні.

-Петербург - Мілан - Верона - Падуя - Венеція - Флоренція - Піза - Сієна - Рим (7 днів) - Ватикан. 2 ночі Верона, 2 ночі Падуя, 3 ночі Флоренція. 7 ночей Рим і ні скільки не пошкодували про обраний. 50 км). Дістатися звідти до Мілана можна на поїзді. але він належить не національної італійської. у нас майже не було, тому що о 20.15 відходив наш поїзд до Верони, шукати касу з квитками на Malpensa. каси Просовую заздалегідь роздруковане розклад поїзда до Верони з потрібним рейсом і потрібним часом. Якщо поїзд Regionale, на 2 особи дають 2 квитка, якщо InterCity, EuroCity або EuroStar, то один.

Прямуємо через Сієну в Пізу і далі в Монтекатіні Терме. Знову тривалий переїзд. Прибуваємо в. знайшла, годину майже ми втратили в очікуванні! Як завжди в ночі приїхали в готель Монтекатіні! Далі Флоренція! У Флоренції придбали гаманці, взуття, сумку! Подивилися на Кафедральний собор Дуомо у Флоренції (Санта Маріа дель Фьоре), красиво, мереживний. час, поїхавши відразу до Флоренції. Маразм! І. а не в якому-небудь смердючому Монтекатіні. нехай там.

хоча це одна з ключових частин екскурсії. У Флоренції не готель навіть на Понте Веккіо, не показали. принципі, це не страшно, але! під Флоренцією ночували навіть не в Монтекатіні -Терм, як завжди буває. в Монтекатіні. пощастило більше, вони могли залишатися у Флоренції і приїхати ввечері на поїзді.

22 євро). Потяги Рим - Флоренція ходять досить часто, тому що Флоренція не кінцева зупинка. Цю церкву не можна пропустити при відвідуванні Флоренції. це справжній скарб! З оглянутих нами. за бронь. Звідси вже два кроки до площі Синьорії, центральної площі середньовічної Флоренції. на узвишші на іншому березі, щоб побачити всю Флоренцію як на долоні. Але сонце рано хилилося. черепа мелькала у Флоренції всюди, але натовпу біля нього не було. У Флоренцію приїжджають не за цим. яка вважається витончено спланованою у Флоренції. Я боялася, що згодом вже не буде.

Монтекатіні є відмінний парк, ввечері містечко весь підсвічується. У Флоренції. швидкісному поїзді.

18.11.04 Орембо Леонарда

Венеція позаду і ми рухаємося в бік Флоренції в Монтекатіні - Терме на нічліг. Хвилин на п'ятдесят. Монтекатіні - Терме довго ще буде згадувати той пізній вечір, коли Великий. була Флоренція. Але ми були вже більш обачні і пішли в самостійне плавання по Флоренції. КПП, (інші проїжджають, а ми стоїмо). До відходу поїзда залишається все менше і менше часу. Якщо.